Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 13:05:12 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/08311 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11103 Maardu-Raasiku 
tee// 11103 Maardu-Raasiku tee lõik 1// 11316 Raasiku Jaama tee// 11316 
Raasiku Jaama tee lõik 1// Heina tänav// Niidu tänav// Niidu tänava lõik 1// 
2// 3// Paju põik// Paju tn 5a// Paju tänav// Tallinna maantee// Tallinna 
mnt 15b// Tamme tänav// Tehase tee 2// Tehase tee lõik 20// Tiigi tn 3// 
Tiigi tänav// Vahtra tänav lõik 1// Vahtra tänava lõik 1 (Harju mk Raasiku 
vald, Raasiku aleviku Tallinna mnt, Niidu, Paju piirkonna Telia sidevõrk) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kasutusteatise nr 2411301/08311

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27122266>  (menetlus nr: 
447929), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister